12. Která místa považujete jako chodec za riziková z hlediska dopravní bezpečnosti?

  1. Přechod v nepřehledné zatáčce, kde auta jezdí rychle - hodil by se např. retardér
  2. Řidiči po obvodu Velké Ohrady často porušují povolenou rychlost, protože vidí dlouhé rovné ulice. Určitě by bylo vhodné na víc místech přidat zvýšené přechody. Ty dosavadní hodně pomohly.
  3. U přechodu parkují auta a není vidět za roh
  4. Přechody jsou moc široké. Jízdní pruhy jsou zbytečně široké, když napadne sníh, je vidět, že projetá je jenom polovina šířky silnice.
  5. Přechod je moc široký a přes plot autosalonu není vidět na přijíždějící auta.
  6. chybí přechod
  7. chybí přechod a chodník
  8. přechod by měl být blíž nároží (stejně jako chodník)
  9. Chybějící chodník
  10. Na ulici Petržílkova v těchto místech by ideálně vůbec neměla parkovat auta, dá se tam pak těžko přecházet, chodec vstoupí přímo před auto, protože přes parkující auta přímo před přechodem nevidí, že se auto blíží. A navíc na straně křižovatky, kde je zpomalovací práh, by měl být také přechod. Většina lidí jdoucích ze severu na metro přechází na této straně křižovatky.
  11. - po přechodu tubusu metra nelze rovnou přejít Archelogickou ulici - při cestě z ulice Modrá směr metro se musí zbytečně nahoru a dolu po schodech - obchází se to relativně nebezpečně blízko vozovky
  12. Prokopské údolí - hodně chodců a cyklistů na společné komunikaci
  13. Křižovatka je příliš rozlehlá. Chtělo by to přidat ostrůvky, víc pěších i cyklo propojek.
  14. Chybí přechod na druhé straně křižovatky
  15. V Centrálním parku nejsou, případně jsou špatně, vyhrazené cyklostezky a jízdní dráhy pro koloběžky, kolečkové brusle...pokud je v parku hodně lidí/chodců, pejskařů..., např. cyklistům se velmi zle vyhýbá, neboť spousta jich se buďto sama nevyhne anebo jednoduše se nemá vždy kam vyhnout.
  16. Určitě velká křižovatka mezi Jeremiášovou a Mukařovského!! Dále je určitě problém ta “pirátská debilní cyklostezka na Jeremiášově ulici( co na ní nikdo nejezdí) a pronlematické jsou i všude přednosti z prava misto hlavních a vedlejších silnic!! Třeba u nás byla Reichlova původně pár let hlavní a pak se to změnilo prý aby byla zachována koncepce celé Prahy 13!!! Ale to snad dělali komunisté nebo zelení??!
  17. Přechod pro chodce v ul. Petržilkova u SAP. Po tmě, zj. v zimě ráno, jsou chodci pro řidiče velmi obtížně vidět. Frekvence chodců směrem k metru je tu poměrně vysoká.
  18. Přechod pro chodce u Polikliniky Lípa. Vzhledem k zaparkovaným autům a velmi silné dopravě je přechod nepřehledný a přehlédnutelný. Pravidelně řidiči nezastaví a nepouští chodce - např. vyhlíží místo pro parkování nebo si přechodu nevšimnou.
  19. Nepřehledný přechod pro chodce
  20. Přednost zprava na Janského u garáži..
  21. Vchod na přechod je zarostlý a tak například běžící deti z autobusové zastávky vůbec nejsou vidět.
  22. Běžné vjíždění aut na chodníky, parkování v těsné blízkosti přechodů pro chodce či na nich.
  23. některé části podél Jeremiášovy, kde je přirozená snaha ulici přecházet, ale bezpečné přechody jsou daleko
  24. Stav komunikace, osvětlení, přehlednost.
  25. Obeně tam, kde si lidé zkracují cestu přes silnici (např. přecházení Jeremiášovi silnice mimo přechody), ale to je problém a lenost chodců, přechodů je dostatek.
  26. Auta se ze zatáčky řítí ohromným tempem. Dnešní inv.voziky mají povolenu max rychlost 6km/h, a mají pomalé reakce. I když je tam přechod, ke těsně za zatáčkou. Nejen Hz vlastní zkušenosti vím, že riziko srážky je velké a stále větší. Nedala by se tam omezit rychlost?
  27. Chybějící chodník podél protihlukové stěny u křižovatky ulic Smíchovská a Jeremiášova. Pokusila se tento malý pozemek MČ vykoupit?
  28. Okolí všech stanic metra Phy 13 - bezdomovci, uživatelé drog a alkoholu
  29. Okolo Rozvadovské spojky
  30. Přechody přes ulici Mukařovská a oistrachova
  31. Chybí chodník pro chodce
  32. Přechod z centrálního parku na Hůrku je umístěn v zatáčce. Pro řidiče je chodec vidět až na poslední chvíli
  33. Jezdí zde rychle auta a je problém kolik přejít do centrálního parku
  34. Velmi nebezpečný přechod
  35. V Centrálním parku je pořád mnoho jeho částí neosvětlených. Ráda bych se šla projít nebo běhat i po setmění, ale kvůli nedostatečnému osvětlení nemohu.
  36. Vysoka rychlost a frekvence aut u prechodu
  37. Neustale dopravni nehody, nepeehledna krizovatka, nezkuseni ridici netusi, jak krizovatkou peojizdet.
  38. Zmena prednosti v jizde byl jeden z nejhorsich napadu. Mnohokrat jsem se vyhnula na posledni chvili nehode diky ridicum, kteri nerespektuji hlavni silnick.
  39. Prejizdeni z pruhu do pruhu. Novy odbocovsci pruh, zuzovani vozovky. Po rekonstrukci naprosto silene, rano to tam vypada jak na zavodnim okruhu. Auta se cpou jedno za druhe - velice rizikove.
  40. Krten
  41. Křižovatka a zatáčka . Ostrůvek situaci zlepšil ale misto není přehledné a snížení rychlosti není řešení
  42. Přechody, retardery, světla přes hlavní silnici - u rybníka, u zastavky, uprostřed obce
  43. Celé Třebonice potřebují kompletní novou infastrukturu chodníků a přechodů.
  44. V úseku od rybníka se chodí nahoru do ubytovny silnicí, bez osvětlení. Vedlejší chodník nevyužívá nikdo.
  45. Prechody pres Jeremiasovou, napr. krizovatka u Billy, kde maji chodci pri prechazeni prednost pred auty, ale ne vzdy se tak deje..napriklad lavka pres Jeremiasovou by jiste byla bezpecnejsi
  46. Chybějící přechod na silnici,kde jezdi auta překračujíci rychlost a kamiony, které zde nemají co delat
  47. Přechod Jeremiášové ulice směrem k obchodu Billa
  48. nepřehledný přecházení
  49. Mapa mi bohužel v mobilním zařízení moc nefunguje, ovšem je to oblast k Chabům
  50. Nejhorší je asi místo u zastávky ovčí hájek, když se jde do prokopského údolí, jezdí tu rychle auta a není zde žádné zábradlí a děti můžou jednoduše utéct na silnici. Lepší by bylo využít schody, je to dál od silnice, ale s kočárkem je potřeba jít okolo silnice.
  51. Nejsou zde přechody pro chodce a při doprovodu dětí do školky zde často nastává zmatek chodců a aut.
  52. Chybejici prechod, a rychlost projizdejicich vozu
  53. křižovatka Smíchovská-Jeremiášova-Mukařovského
  54. Prechod rusne silnice ke Stanici Vackova. Ve tme velmi nebezpecne. Chuze k poliklinice Hostinskeho po parkovisti. Konec schodiste od busu blokuji auta, chuze po parkovisti je nebezpecna
  55. Provoz aut na teto pesi zone je obcas rusnejsi, nez na silnici. Auta se propletaji mezi chodci. Ulice je frekventovana, protoze odklonem linky 225 ze zastavky Nad Malou Ohradou musi chodit pulka sidliste na stanici Cervenanskeho. Pred OC je nestastne reseno i zasobovani, vse se deje po teto pesi zone
  56. Myslím, že by bylo vhodné dodatečně osvětlit přechody pro chodce na páteřních komunikacích našeho sídliště. Jde zejména přechod Bucharovy ulice k Lidlu,
  57. přechod Pod Hranicí/Peroutkova,
  58. přechod Pod Hranicí/V Hůrkách
  59. přechod V Hůrkách/Petržílkova.
  60. nová stání na popelnice v novém řešení parkování ulice Bellušova brání výhledu při vstupu na parkoviště
  61. Krten nedostupne zadny chodnik jit pi silnici sebevrazda
  62. Tankodrom cele Ttebonicr
  63. Prorostlé kořeny stromů skrz povrch chodníku
  64. Petržílkova (přechod u stanice metra Hůrka, do Volutové)
  65. Bavorská x Jindrova (u zast. bus K Fialce)
  66. Mukařovského ("západní" přechod u zast. bus Luka)
  67. Bucharova - přechod k Lidlu
  68. prechody u vstupu do parku, auta tam jezdi rychle
  69. to je k otazce c. 13
  70. Chybí chodník
  71. Chybi prechod pres Jeremiasovu (ci Poncarovu) ulici smerem k nove vystavbe vedle Makra.
  72. rychlost projíždějících aut
  73. Přechod pro chodce na ulici Červeňanského za zastávkou MHD Červeňanského směr Velká Ohrada. Rychle jedoucí auta ve směru Červeňanského - Jeremiášova nerespektují přednost pro chodce na přechodu. Navrhuji úpravu přechodu kupř. citybloky nebo přisvícením, omezení rychlosti atd., ne výstavbou retardéru. Dalším řešením by byla změna přednosti v jízdě, hlavní ulici udělat z odbočení z Janského na Červeňanského-podobné řešení jako Janského-Bašteckého. Dojde ke zpomalení vozidel ze směru Červeňanského- na Jeremiášovu. Na druhou stranu by toto mohlo zpomalit busy MHD, což by byla chyba.... Rád bych se podílel (byl informován) na řešení tohoto problému-Antonín Mores, Drimlova 2512/3, email a.mores@seznam.cz
  74. Nepřehledné a nebezpečné pro chodce
  75. V noci velmi nepřehledné a pro ženy nebezpečné místo
  76. Chybějící chodník k SDH Stodůlky zejména pro bezpečný pohyb dětí, které navštěvují kroužek hasičů. Sice se chodník nachází přes ulici, ale pak zde chybí přechod, navíc je zde poměrně nepřehledno kvůli zdejší automyčce.
  77. křižovatka Bucharova-Pekařská je pro pěší neprostupná a musí se tam přebíhat mezi auty, chybí tam přechody - chtělo by to přechod na jižní a východní straně této křižovatky
  78. chybí přechod pro chodce u Alberta, lávka se schody je zejména pro starší lidi nepoužitelná
  79. Stávající chodník ve velmi špatném stavu
  80. Přechody na křižovatce Mukařovského-Oistrachova Přechod výjezd od Makra -Jáchymovská
  81. - přechod u křižovatky Janského x Bašteckého, kde jezdí hodně aut a zároveň tudy chodí děti do školy. MP ale ve dvou hlídkuje na ulici Tlumačovské, kde toho mnoho nejezdí. - přechod u stanice autobusu Červeňanského (směr Velká Ohrada), kde je přechod v autobusovém zálivu.
  82. Při výjezdu z ulice Píškova je u přechodu zleva (keřem a parkujicím autem) blokován pohled na blížící se chodce a cyklisty.
  83. Přednost pro chodce na přechodu není vůbec dodržována
  84. Pěší přístup k autosalonům BMW, Škoda a čerpací stanici je takřka zoufalý. Dojít si od autobusu pro auto je pro silnější povahy.
  85. Přístup na zastávku Lýskova ve směru k metru Stodůlky je pro odvážné. Je tam sice přechod, ale bezpečně se tam necítím jako chodec, ani jako řidič.
  86. Přechod přes Jeremiášovu ulici u zastávky piškova a prodejny Lidl. Zde se přechází a v tu chvíli vyjíždí auta z Velké ohrady a jedou doleva směr Luka. Nepřehledné
  87. Přechod pro chodce v ulici Červeňanského u křížení s Tlumačovskou ("prostě nad Lidlem") je poměrně frekventovaný chodci, ale za mě z pohledu řidiče (vlastní zkušenost) nedostatečně osvětlený (tím pádem pro chodce nebezpečný) - uvítal bych přímé osvětlení přechodu, jako to někde bývá.
  88. Tato křižovatka je velice nebezpečná!!! Auta nedodržují stanovené jízdní pruhy! Prosím o lepší značení a zabezpečení křižovatky. Včetně častějšího sekání prostředního křovinatého pruhu.
  89. Chybějící přechod pro chodce mezi Pertrbokovou a Přecechtělovou, vzhledem k vybudování Dalejského parku (děkuji!!!) se tam zvýšila mobilita osob a narůstá nebezpečí.
  90. Na této cestě a v porostů kolem se schazi různé skupinky s alkoholem v ruce. A chodím už radši jinou cestou. Je zde spousta rozbité ho skla.
  91. Křižovatka Oistrachova x Mukařovského. Možná semafor pro chodce.
  92. Křižovatka Jeremiášova - Raichlova.
  93. přechod k novému Lidlu, měl by tam být semafor, je tam velký provoz a navíc by se i lépe vyjíždělo se sídliště, někdy se čeká celkem dlouho a musíme se spoléhat na ostatní řidiče, že nás pustí
  94. Přechod pro chodce. Kdysi bylo slíbeno dosvícení, nikdy k němu nedošlo. Navrhuji instalaci retardérů a snížení rychlosti na 30 km/h
  95. Zrušení přechodu.
  96. Na přechodu ulice Jáského téměř není vidět směrem na východ pod kopec, navíc na přechodu pravidelně stojí auta a blokují výhled. Situaci komplikuje i hlavní ulice která se stáčí do ulice Bašteckého, řidiči zde často zmatkují. Také nechapu, proč na přechodu ulice Tlumačovská, která je vzdálená pár metrů, každé ráno stojí policista a kontroluje provoz. Přitom tam projede pár aut za hodinu. A ani ne 50 metrů vedle dochází k velmi rizikovým situacím, zvlášť ráno když jdou děti do školy. Je to docela provokativní.
  97. Nelze na telefonu snadno určit
  98. Na označeném přechodu jezdí auta rychle, zastaví tak asi páté...
  99. Ridici nerespektuji prechod pro chodce od metra k nakuonimu centru Luka
  100. Jsme relativně spokojeni.
  101. Ulice Petržílkova, původně hlavní, dnes přednost zprava - nefunguje, nestálé troubení a hrozící srážky při vyjíždění z bočních ulic,
  102. blízko parkující auta u přechodu pro chodce k poliklinice Lípa, od Lípy brání v pohledu vlevo, jestli nic nejede
  103. V Hůrkách, zrušení parkujících aut, který brání přehlednosti při vjíždění na Petržílkovou
  104. Ulice Petržílkova, původně hlavní, dnes přednost zprava - nefunguje, nestálé troubení a hrozící srážky při vyjíždění z bočních ulic
  105. parkující auta blízko u přechodu pro chodce u polikliniky Lípa, při přechodu od Lípy brání v pohledu vlevo, jestli nic nejede
  106. Stále parkující auta brání ve výhledu do silnice na blížící se auta.
  107. Na semaforu přes silnici Bucharovu je krátký časový úsek pro pěší, zvláště když jde se zavazadlem.
  108. Opět krátký časový úsek pro pěší .
  109. Opět velmi krátký časový úsek pro pěší, že je nutné pro přejití skoro popoběhnout !!!!!!!
  110. Neustále parkující auta bezprostředně před přechody - podle developera i města je nutné volat stále PČR nebo městskou. Toto ale není systémové řešení. Žádost o nakreslení žlutých čar je ignorována.
  111. často se parkuje před přechodem - ten je frekventovaný - děti chodí ze školy
  112. zde se nedodržuje vzdálenost od přechodu
  113. Na toto parkoviště vlastně nevde žádný přechod, lidé přecházejí často zde
  114. zde chybí pěší (cyklo) spojení - k otázce 13
  115. Chybi bezpecny prechod k MS Balonek a ZS Janskeho na hranici Klausovy a Netouskovy, je tam najezd, ale stoji na nem auta
  116. Přechody pro chodce v ulici Pod Hranicí do Centrálního parku , měly by být více osvětlené, chodci nejsou vidět
  117. chybí pěší most přes Radlickou ulici
  118. Ulici Petržílkova bych udělal jako hlavní třídu obsluhující zezadu pěší zónu. Zrušit parkování směrem k radnici, vymáhat dodržování pravidel silničního provozu z hlediska o parkování. Objíždění špatně zaparkovaných aut způsobí, že se protijedoucí auta normálně nevyhnou. Zrušit tady přednosti zprava a u pošty vyhradit parkování třeba na hodiny aby si lidé mohli zaparkovat u pošty.
  119. Stalo se mi opakovane, ze ridici automobilu ignorovali prechod pro chodce. Z P-13 nemam nikde horsi zkusenost nez tady, i kdyz nedokazu rict, cim/proc je toto misto specificke.
  120. Podchod v parku pod Jeremiáškou
  121. Prechod pro chodce u krizovatky ulic Pod Hranici a V Hůrkach!
  122. Prostor kolem sjezdu z dálnice a kolem Galerie Butovice
  123. Neosvětlená cesta pro pěší od restaurace Gao-den po lávku pro pěší přes ul. Jeremiášova.
  124. zakažte sem vjezd autům
  125. doplňte tu přechody pro chodce
  126. jednoznačně jsou to místa, kde u přechodu pro chodce stojí zaparkované auto. Auto je zaparkované v místě kde nemá být a brání tak ve výhledu na osoby přecházející přes chodník. Situace parkování je na p-13 kritická zejména na sídlišti Velká ohrada kde je přecházení přes přechod zejména pro děti vážně ohrožující. Dítě není za autem vůbec vidět a přes špatně zaparkovaná auta se tak řidič o dítěti dozví na poslední chvíli.
  127. Přidat přechod pro chodce, když tam je teď hodně pěších, kteří pokračují k nové zástavbě.
  128. Viz bod 10a úprava stezky podél pravé strany silnice Jeremiášova směr Nové Butovice (od ul. Archeologická po nadchod přes Jeremiášovu )
  129. Přechod pro chodce ve směru od křižovatky Mukařovského/Chlupova/U Jezera směrem k metru "Luka", blízko pizzerie. Když už se budou stavět "Výhledy Luka", nemohla by se udělat i z hlediska bezpečnosti chodců "lávka" přes silnici, tak jako je udělaná lávka přes silnici od metra "Luka"?
  130. Tam, co je značka, tam bydlím. Jdu-li na stanici Metra, Lužiny, NEVEDE tam chodník, musím po silnici, kde často jezdí auta. Před kanálem se drží louže a auto mne už párkrát zlilo.
  131. Nešikovná křižovatka, řidiči zrychlují před přechodem k odbočení do Lidlu. Nebo na poslední chvíli brzdí na přechodu a najíždějící od Lidlu musí zastavit v protisměru
  132. Jelikož mají vozíky nové limity max rychlost 6km/hod a pomalou reakci startu, zrychlení i zpomalení, brzdeni, nepomohou ani znacene přechody, když se ze zatáčky vyřítí auto. Navrhuji omezení rychlosti třeba na konci Petržílkovy u Centrálního parku
  133. Oprava chodníku v ulici Běhounkova, proti parkování Kodymova.
  134. Křižovatka a přechod v ulici Hábova poblíž pošty. Auta često nerespektují pravidla a stojí v oblouku křižovatky čibv těsné blízkosti přechodu. Chodci pak nemají výhled a vznikají u přechodu za zatáčkou nebezpečné situace.
  135. v ulici Vlachova chybí přechod pokud jdete z ulice Siemensova podchodem.
  136. Dále pak chybí v ulici Laurinova a Svitákova zabezpečení přechodu v podobě zpomalovacích prahů.
  137. Naprosto nesmyslně zrušený přechod pro chodce! Kdo jde na autobusovou zastávku Mukařovského z Bellušovi ulice, tak teď přebíhá silnici a trávník. Velmi nebezpečné místo pro chodce.
  138. vadí mi, že před většinou přechodů stojí zaparkovaná auta a řidiči tak nevidí na chodce, totéž stojící auta v křižovatkách.. nikdo neřeší, namísto toho policisté rozdávají pokuty u OC lužiny
  139. ¨přechod u zastávky bus Archeologická ul,
  140. Chybí přechod pro chodce
  141. Obecně přechody ulice Oistrachova, nejvíce u křížení s ulicí Vackova. Vzhledem k šíři ulice Oistrachova by se na daných přechodech daly vybudovat ostrůvky.
  142. Přechod mezi hlavními ulicemi Mukařovskeho a ulicí Horákova
  143. K Vidouli x U Dálnice- chybějící přechod pro chodce v křižovatce. Velmi nebezpečné místo
  144. Světelná křižovatka, přechod přes ulici Jeremiášova, automobily, které odbočují z vedlejších komunikací velmi často nedají přednost přecházejícím chodcům na zelenou. Nebezpečí střetu chodce a automobilu.
  145. Na obou stranách komunikace jsou zastávky MHD, končí zde chodníky z obou stran ulice. Jedná se o místo, kde byl přechod pro chodce a lidé jej využívali po vystoupení z prostředku MHD k dalšímu pokračování do ul. Bellušova nebo naopak do ul. Amforová. Jsou nuceni přecházet přes komunikaci - děje se tomu tak i nyní ovšem bez vyznačeného přechodu .
  146. Na komunikaci Bucharova v místě přechodu pro chodce u zastávky autobusu Šafránkova je příliš dlouhý interval, než se rozsvítí zelená pro chodce a pokud už svítí, je interval pro bezpečné přejití komunikace natolik krátký, že např. pro matku s malým dítětem či starého člověka je takřka nemožné přejít komunikaci na zelenou. A to nepočítám častou bezohlednost řidičů, kteří kolikrát místem projíždí na červenou. Z hlediska řidiče automobilu je pak křižovatka v tomto místě poměrně nebezpečná pro odbočování do obydlené části (do ulic Šafránkova, Jindrova - u restaurace "U Petrů")
  147. Křižovatka, kdy se komunikace K Vidouli napojuje na Nárožní a sbíhá do ní i ulice U Dálnice neznalí řidiči, jedoucí rovně z ulice U Dálnice do Nárožní nevnímají, že nejsou tzv. na hlavní, nedají přednost vozidlům jedoucím zdola komunikací K Vidouli. Osobně bych uvítala nějakou upozorňovací tabuli pro lepší prevenci dopravních nehod.
  148. Chybí zde značený přechod
  149. Velmi frekventované místo, zasloužilo by semafor
  150. Auta zde jezdí rychle
  151. Armády, bus zastávka Nová kolonie. Přechod pro chodce je na místě, kde ho nikdo nepotřebuje, naopak chybí u ulice vedoucí k MŠ.
  152. často sotjící auta na blikačkách zde způsobují nedostatečný přehled dění na přechodu
  153. Přechod pro chodce není příliš bezpečný, auta odbočující z Červeňanského ul. doleva často projíždějí těsně před nebo těsně za chodci, občas někdo nedá přednost. Obdobně občas auta jedoucí Jeremiášovou ulicí (hlavně dolů) projíždí křižovatku na červenou!!!
  154. Špatná dostupnost z Nárožní do přírodního parku Košíře-Motol
  155. Nic mě nenapadá
  156. Chybí přechody na vhodném místě.
  157. Chybí přechod, lidé tam hodně přechází a nejsou vidět přes zaparkovanà auta
  158. Celé okolí Bucharova, a příchod k Makru
  159. Rychlost aut pred prechodem
  160. Ridici(někteří z nich překračující nejvyšší dovolenou rychlost), si chcodcu velmi pozdě všimaji
  161. Křižovatka Bucharova - Pekařská , není zde přechod ze směru od Rozvadovské spojky do ulice Pekařská
  162. Přechod před večerkou u Trifota. Přes zaparkované auta není vidět na chodce před přechodem, na děti není vidět vůbec
  163. Přechod k Lidlu na velké ohradě je nedostatečně osvětlen!
  164. Chybi chodnik
  165. Zrušení přechodu. Lidé i nadále zde potřebují přecházet. Denně se tu prebiha pres silnici. Jednou tu někoho auto srazi . Přitom je to důležitá cesta pro děti ze ZŠ kteří sem jezdí z okolí prahy
  166. Lidé co bydlí v nově vzniklém sídlí si tudy zkracují cestu z metra , stejně jako lidi co bydlí v Řeporyjich
  167. Tenhle semafor je úplně k hovno , pokaždé tam mám červenou a cekam tam 3 minuty jak idiot.
  168. Nicméně dáno intenzitou dopravy.
  169. Za Kauflandem
  170. Chybí přechod pro pěší na křižovatce Jeremiášova x Poncarova.
  171. Přechod bez ostrůvku častečně z autobusového stání
  172. Z pohledu chodce. Přechod na křižovatce Tlumačovská x Červeňanského je opravdu velmi nebezpečný. Mírně nebezpečné jsou křížení Tlumačovské s Jaroslava Foglara, Rotavskou, výjezdem z automyčky a samotná kapitola je přecházení školáků Paretnes školy v této ulici. V Rotavské se jezdí docela rychle na obytnou zónu. Potom vidím jako nebezpečné skoro všechny přechody pro chodce na sídilišti Velká Ohrada z důvodu špatného výhledu (špatně parkující atua nebo kontejnery na odpad)
  173. Na křižovatce ulic Poncarova a Jeremiášova chybí přechod pro chodce, který by umožňoval jednoduchý přístup k metru Stodůlky z městské části Stodůlky Jih (jižně od ulice Jeremiášova). Nejbližší přechody jsou 400 metrů vzdáleny (u Billy směrem na východ a u Řepory směrem na jih), což je pro chodce příliš daleko. Většina chodců, kteří docházejí do práce či do školy z nové zástavby ulice Toufarova (a okolních ulic) na metro Stodůlky, tudíž tuto velkou křižovatku přebíhá a riskuje kolizi s auty, které křižovatkou jezdí často rychlostí 70 km/hod. Vybudování přechodu pro chodce a navazujícího pěšího spojení na ulici Toufarova by zlepšilo bezpečnost chodců a zároveň zlepšilo dostupnost metra pro místní obyvatele.
  174. Chybějící chodník až k ulici Bucharova
  175. Chybějící povrch chodníku a chybějící přechod na druhou stranu ulice.
  176. Chybějící chodník, přitom sem auta z Nárožní vjíždějí vysokou rychlostí.
  177. Chybějící krátká propojka chodníku podél Běhounkovy s tím podél ulice Pod Hranicí. Pokud chodec zahýbá na konci Běhounkovy doprava, musel by zbytečně po přechodu na opačnou stranu.
  178. Chybí bezbariérový přístup do ulice Na dolnici. Jsou tam chody, lidé projíždějí s kolem či kočárkem po travnatém svahu, což je vyloženě nebezpečné! Bezbariérová obchůzka má několik set metrů!
  179. Ulice Pod kulturním domem zde ústí přímo na hlavní silnici s vysokým provozem, bez chodníku, bez přechodu.
  180. Zcela chybí chodník pro ty, kdo by chtěli pokračovat ulicí Mládí dál na západ. Přitom jde o přístupovou cestu ke škole.
  181. Přístupový chodník do parku končí schody, kola a kočárky musí vedle po svahu
  182. Neprehledny prechod, bez osvetleni v noci nebezpecny
  183. V ulici K Zahrádkám velmi dlouho chybi prechod pro chodce mirici z Nove Kolinie do parku. Denne tam potkavam mnoho lidi a maminek s kocarky jak musi krkolomne prejizdet obrubniky. Nasledny stav chodniku vedouci do parku je take horsi.
  184. Žádné přechody kolem ZŠ Kuncova
  185. Přechod v zatáčce, rychle jedoucí auta
  186. Dvojitý přechod na viceproudove frekventované silnici.
  187. nepřehledné místo přecházení (Volutová x Petržílkova)
  188. Chybí přechod, navíc zde chodec vcházející do silnice nemůže být vůbec vidět kvůli autům parkujícím blízko křižovatky.
  189. Přechod pro chodce, bylo by potřeba snížit rychlost na Mulařovského dát Zóna 30 a nasvítit prechod
  190. přechod na Červeňanského u Tlumačovské je velmi frekventovaný jak co do počtu lidí, tak aut. Je nebezpečný, zvláště ve tmě. Bylo by dobré zvýraznit značení a osadit i speciálním osvětlením, jako je např. osvětlen blízký přechod na Tlumačovské.
  191. neustále zaparkovaná auta poblíž přechodu - špatná viditelnost, málokdy to městská policie řeší pokutami.
  192. Cyklisti jezdící jak prasata, já mít malé děti, já bych se bál je vteřinu pustit z dohledu abych si dosmrti vyčítal jejich zranění nemyslícím tvorem na kole
  193. Tuto křižovatku jako chodec považuji za velmi rizikovou a nepřehlednou! Vzhledem k tomu, že tudy chodí děti které bydlí na Vidoulích do i ze školy, byl by tady potřeba vyznačit alespoň přechod pro chodce.
  194. nepřehledné, složité - děti z Vidoule tudy dochází do školy
  195. semafor pro chodce nebo radar s rychlostí - i přes zúžení a ostrůvek jezdí řidiči v tomto úseku nepřiměřenou rychlostí
  196. Součást velké křižovatky,křižovatku přecházejí děti cestou do školy.
  197. I přes zúžení vysoká rychlost aut (informační radar?)
  198. přetížení auty, nepřehldné pro chodce i řidiče, ul Klausova je obousměrná, v zimě velmi komplikovaná doprava i v případě zřízení dalšího parkoviště u školky
  199. Křižovatka Tlumačovská - Červeňanského = přechod jako od myčky směrem k "dvojčatům". Přechod je velmi dlouhý, uprostřed jsou dopravní značky a děti za nimi vůbec nejsou vidět!!! Velmi zarážející mi přijde, když v čase, kdy děti chodí do školy, stojí strážník ( a někdy i dva) na krátkém přechodu, který vede k pekárně a přitom to je je kus silnice Tlumačovské, ze které vyjíží minimálně aut. A pokud tam jede autobus, tak ten má buď před zastávkou anebo po zastávce, takže nejede rychle a na přechod dobře vidí. Frenkvenci aut na Červeňanského, kde musí děti přecházet po dlouhém přechodu, kde za značkami upřestřed přechodu nejsou ani vidět, snad nemusím zmiňovat. Tato křižovatka je velmi nebezpečná. Dále je nebezpečná křižovatka Jeremiášova - Mukařovského - Smíchovská. Lidé mají zelenou, ale zelenou mají i řidiči, kteří jedou od Řeporyj, ale také i řidiči, kteří jedou z Luk. Situace je poměrně složitá i pro dospělého, který musí koukat všemi směry, natož pro děti.
  200. Shromaždiště bezdomovců za kotelnou Jeremiášova, Archeologická.
  201. pak další místo kde "bydlí" v lesíku u Prokopského potoka pod cestou z Malé Ohrady k retenční nádrži Asuán,
  202. a dále v křovinách u cestičky ze zastávky Ovčí Hájek k retenční nádrži Asuán.
  203. Docela nebezpečný přechod, člověk tam musí dávat hodně pozor.
  204. Přechod přes ulici Červeňanského by měl být minimálně osvětlen. Ideálně by zde byla světelná signalizace. Dokud nebude přechod osazen semafory, měl by být přechod zařazen mezi přechody, kde řídí dopravu strážník a to do 8.30 (některé ZŠ začínají až v 8.30).
  205. Parkování u přechodů
  206. Krizeni krizovatek, nedodrzovani prednosti s prava.
  207. Vysoka frekvence lidi co jen potrebuji nekoho nalozit a vylozit, do toho tam ted pribude vjezd do nove vznikajici budovy
  208. Chybějící pěší komunikace mezi Třebonicemi a Britskou čtvrtí
  209. Odbočení doleva z Jeremiáš.ul do ul. Pod Hranici
  210. Křižovatka nad Galerií je velmi nebezpečná , málo kdo ji přejde v jednom tahu většinou se zůstane stát uprostřed na ostrůvku. Na semaforu je nastaven krátký čas na přejití silnice.
  211. nepřehledné
  212. neosvětlený chodník od pěší lávky
  213. neosvětlený frekventovaný přechod pro chodce k Lidlu
  214. chodník s výraznými příčnými prasklinami (každou chvíli někdo zakopne)
  215. cesta k Asuanu prošla nedávnou rekonstrukcí ale spíš k horšímu - přestože jde o hlavní cyklotrasu tak na hrubém štěrku děti i dospělí nemůžou bezpečně jet
  216. Celá hlavní cesta parkem z důvodu cyklistů, kteří jezdí velikou rychlostí, nehledě na malé děti a psy a všechny osoby.
  217. Přechod pro chodce směrem ke Galerii Butovice, kolikrát se stalo, že mě a mé děti ohrozilo vozidlo odbočující na silnici Jeremiášova, proto chodíme oklikou po lávce nebo na velký přechod u křižovatky Radlická a Bucharova.
  218. Klidná ulice to bývala, dokud spěchající rodiče nezačali vozit děti autem do základní školy prof. Otokara Chlupa, nevadí mi, že děti vozí autem, ale to, že je na přechodu nebezpečno, téměř nemožné přejít. Byla bych pro, aby před odbočkou ke škole byla posílena od 7:30h do 8:00h služba Městské policie nebo alespoň před odbočkou ke škole instalovány zpomalovací zábrany - retardéry.
  219. Za poměrně nebezpečný považuji nešvar, který je čím dál častější, že si chodci zkracují cestu přes parkoviště v Kolovečské ulici, bez toho aby si uvědomili, že je to parkoviště a opravdu není vhodné jít vycházkových krokem uprostřed komunikace vč. dětí na odrážedlech, maminek s kočárky, lidé se sluchátky v uších a hledíc do mobilu atd.
  220. Projít ráno u školky ve zdraví je poměrně o život. Rodiče pospíchajíc přivážející děti do školky jezdí často, s prominutím, jak idioti, o rychlosti vjezdu do ulice ani nemluvím, auto odstaví na přechodu se slovy to je jen na chvilku, kde mám asi tak jinde zaparkovat?!" .
  221. cesta na zlicin neni nic moc
  222. po Jeremiášově auta rychle projíždějí i na červenou - nikdy bych ze Siemensovy nenajel opatrně bez rozhlížení na obě strany (ve směru od Makra ke Spojce se mi zdá, že zelená autům svítí ještě tehdy, když už z Bessemerovy padne také zelená - je to tam seřízeno na vteřinu).
  223. Auta parkující ve směru jízdy - neprojedou 2 auta vedle sebe, čekají a zasahují až do chodníku ke škole, celé špatné místo.
  224. Tento přechod a ještě hned pod ním.
  225. Není to už úplně Praha 13, ale dostat se s kočárkem ze zastávky Bucharova (směr od Motola) do ulice Otopašská je příšerné. Na Pekařské málo přechodů a člověk lítá zleva doprava...
  226. chybí přechod pro chodce
  227. nikdy nevím, jestli bude autobus zastavovat na zastávce, či ne
  228. Přes zaparkovaná auta není dobrý rozhled na přechod.
  229. Nebezpečná křižovatka, velký provoz osobní dopravy, mhd, chodců a cyklistů. Vznikající nebezpečné situace, nedostatečně osvětlené přechody
  230. Tlumačovská u Lidla u Velké Ohrady.