18. Pokud používáte pro cesty automobil nebo motocykl, označte, která místa považujete jako motorista za riziková?

  1. Nerespektování přednosti zprava
  2. Udělat z ulic Blatného a Dominova jednosměrky a nebo kontrolovat důsledně městkou policií, aby to bylo průjezdné oběma směry, tedy aby na krajích nestála auta.
  3. nepochopitelně špatně umístěný cyklopruh
  4. Nové cyklopruhy na Jeremiášově jsou "jen" zbytečné, ale cyklopruh na Bucharově přetínající odbočovací pruhy je skutečně nebezpečný.
  5. Řešením asi semafor.
  6. Velký pohyb chodců, děti, rizikové situace. Doplnit semafor?
  7. Nepřehledná velmi vytížená křižovatka s častými dopravními nehodami.
  8. Celá Praha 13
  9. Tato křižovatka by si možná zasloužila semafor - výjezd z ulice Pod Hranicí a odbočení doleva je někdy opravdu náročný.
  10. z ulice pod hranicí je obtížné najíždění směr butovice
  11. Občas se na této křižovatce tvoří kolony a je těžké vjet/sjet z hlavní silnice, hlavně ve špičce, jelikož je silnice 4 proudová
  12. Křižovatka
  13. Křižovatka Jeremiášovy a Pod Hranicí. Napojování z vedlejší a odbočování z hlavní silnice dělá řidičům v hustém provozu problém. Několik nehod během každého měsíce. Navrhuji buď dat kruhový objezd nebo semafor. Pomůže to i zpomalit provoz.
  14. Křižovatka Jeremiášova a Mukařovského, odbočování doleva z Mukařovského kvůli autům najíždějícími že Smíchovské
  15. Parkovani a nedodrzovani pravidel pro sirku volných pruhů a parkovani v tesne blizkosti prechodu s křižovatkou Cervenanaskeho
  16. Křižovatka K Řeporyjím/ Poncarová ulice. Velmi špatně zabezpečená bez semaforů! Opravdu nebezpečná!!!!!!
  17. EXTRÉMNĚ nebezpečná křižovatka, bez světelné signalizace a úplně špatně zasazenou "okrasnou" zeleň, oddelující oba směry Poncarovy silnice
  18. Velmi špatná viditelnost. Z nepochopitelného důvody jsou mezi silnicema zasazené vysoké keře, které jsou věčně neostříhané a neumužňují výhled do silnice, kam jedete ( směr z Třebonic do Řeporyj). Téměř v křižovatce je značka 70, tudíž jezdí všichni velmi rychle a ke opravdu nebezpečné zde projíždět.
  19. křitovatka butovice a dále radlická, drakonická omezení jízdních pruhů
  20. Na křižovatce s Poncarovou udělat buď cyklopřechod nebo naopak dát značku, aby cyklisté sesedli z kola. Nesčetněkrát se mi stalo, že když autem odbočuji, tak cyklisté nedali přednost, i když by měli. Jedná se o přechod pro chodce na kterém nemají cyklisté přednost. O tom, že by na tomto křížení bylo vhodné snížení rychlosti na 50 km/h ani nemluvě. Všichni tam jezdí rozhodně rychleji než je povolená rychlost a ve směru k D0 odbočovací pruh registruje jen ten co to tam zná jinak z něj uhýbají na poslední chvíli. Vyjet od Třebonic ve špičce znamená čekat až se změní světla na křižovatce k Řeporyjím a doufat, že nepojede moc aut z tohoto směru.
  21. Krizovatka, kde velmi casto nefunguji svetla a dale take neukazneni ridici, kteri neumi projet spravne krizovatku a z vedlejsi dat prednost.
  22. Tato křižovatka je velmi nepřehledná, spousta řidičů nedodržuje odbočovací pruhy, v nichž pokračují rovně, dost často malá viditelnost, i kvůli zeleni uprostřed, zde by byl potřeba světelný semafor.
  23. Lidé nedávají přednost zprava a jezdí hodně nad 30km/h
  24. Zasekla se mapa. Druhý vjezd do ulice Suchý Vršek. Lidé nedávají přednost zprava a jezdí hodně nad 30km/h
  25. Nemam problém s infrastrukturou, jen s jejím technickým stavem.
  26. přechod pro chodce v ulici Pod Hranicí v místě ulice V Hůrkách
  27. nelogické označení hlavní ulice
  28. Z ulice Janskeho se dava prednost jizdy, ale do ulice Basteckeho neni kvuli parkujicim autum vubec videt. Velmi nebezpecne situace, pokud z Basteckeho jede auto rychle
  29. postavili si tam byty, ale nemá jim kde zastavit pošťák, taxi, kurýr, stěhovák, ... A tak stojí v silnici. Navíc nejkratší cesta pěšky na metro je hned kolem na blikačkách stojících aut přes cestu mimo přechod.
  30. Tady projizdi kazdy kdyz je ucpana dalnice a opravy zadne divim se ze jsou Trebonice jeste na mape
  31. Prujezd Trebonic des bes ji
  32. Petržílkova ul., (už dřívější) zrušení hlavní silnice a přednost zprava je stále matoucí a řidiči si to při průjezdu Petržílkovou ulicí neuvědomují. Není příliš logické dávat přednost vozidlům vyjíždějícím z parkovišť. Přimlouvám se za vrácení statusu hlavní silnice na Petržílkovu.
  33. Ve špičce nejde z výjezdu Dominiova/Blattného bezpečně vyjet.
  34. Ve špičce zabočit z Běhounkovy na Bucharovou směrem k Nárožní je o infarkt
  35. Nepřehledný sjezd z okruhu, zasloužil by si minimálně zrcadlo a vykácení drevin
  36. Obecně v Petržílkově i okolí nedodržují řidiči přednost zprava. Středočeši a Rusáci o tom v životě neslyšeli.
  37. nájezd z Třebonic na ulici Poncarova, směr Stodůlky. Ze směru od Stodůlek není dodržována řidiči předepsaná 50 km rychlost
  38. Jeremiášova x Pod Hranicí
  39. sjezd z Rozvadovské spojky (komunikace dálničního typu) ve směru Motol překřížený cyklopruhem
  40. Křižovatka ulic od Pod Hranicí a Jeremiášova. Je zde nevhodně řešeno odbočení vlevo z ulice Pod Hranicí do ulice Jeremiášova. Došlo zde již k několika dopravním nehodám. Jediným funkčním řešením by do budoucna byla výstavba SSZ.
  41. Ul. Vlachova, Hostinského, Hábova
  42. obtížný průjezd kvůli nelegálně parkujícím autům
  43. Křižovatka Jeremiášova - Pod Hranicí
  44. Celá ulice Petržílkova + ulice V Hůrkách, kde parkují auta na straně silnice.
  45. Kovářova slouží jako velmi populární spojka mezi nemalou částí Stodůlek a Zličínem/Plzeňskou. Tahle konkrétní křižovatka je nepřehledná. Aspoň zrcadlo, ideálně úprava přednosti, by pomohly jako sůl.
  46. Semafor na křížení Jeremiášovy ulice a sjezdu z Rozvadovské spojky směr Nové Butovice je pro odbočování vlevo natočen tak, že působí jako semafor pro řidiče jedoucí rovně. Jezdím tudy denně a nesčetněkrát jsem byl svědkem, že se řidič rozjel rovně na červenou, protože považoval, že mu padla zelená. V minulosti se to jednou stalo i mně a dávám si na to proto pozor a snažím se varovat i řidiče, pokud se rozjedou vedle mě nebo přede mnou. Stává se to opravdu často. Semafor pro odbočující vlevo by měl být na ostrůvku vlevo. Děkuji, že se na to ptáte a věřím, že se nad tím dopravní odbor zamyslí.
  47. Jeremiášova kolem metra Stodůlky.
  48. Při vjezdu do sídliště je třeba dávat přednost zprava a současně sledovat situaci na přechodu za odbočkou. Původní značení, kdy hlavní silnice pokračovala ulicí Jánského bylo přehlednější.
  49. Armády, sama díra.
  50. Stav vozovky
  51. Jsou tam díry a nerovnosti
  52. Nesmyslne vyreseny ostruvek v krizovatce ve smeru od dalnice.
  53. Přednost zprava obecně problém
  54. Žádná.
  55. Křižovatka janského X bašteckého je naprosto nepřehledná a hodně zvláštně řešena. Obecně autodoprava na velké Ohradě je v hrozném stavu.
  56. Málo parkovacích stání
  57. Rychlostní limity na Jeremiášově jsou permanentně porušovány, to samé na Poncarově
  58. Vysoká rychlost na Jeremiášově ulici
  59. Opět přechod pro pěší v ulici Pod Hranicí směrem do Centrálního parku.
  60. Nájezd na Jeremiášovu směrem k Radlické bývá ve špičce horor
  61. Tuhle teckovou krizovatku. Auta parkuji po oboi stranach, je spatne videt. Ale neda se jinak, je malo park.mist
  62. Ulicí Pod Hranicí se řítí další proud aut zkracující si cestu k plzeňské dálnici nebo do Motola a aut mířících do kancelářského centra v Butovicích. Z toho vzniká dost velký provoz kolem parku. Nebezpečná křižovatka, co třeba kruhový objezd?
  63. Na svetelne krizovatce Poncarova ~ K Trebonicum je potreba vyrazne prodlouzit zelenou pro chodce pres Poncarovu. Ja uz mam v aute zelenou a oni jsou jeste v polovine prechodu!
  64. Při vjezdu z ulice "Armády" do ulice "K zahrádkám" ze západu je označena obytná zóna dopravní značkou. Bohužel tato značka je schovaná za stromem/křovím a není skoro vůbec vidět. Dále někteří řidiči (zejména rozvážkové služby) se tváří, že neví, že obytná zóna má sníženou maximální rychlost. Proto navrhují toto omezení rychlosti při vjezdu namalovat také na zem na silnici a zviditelnit značku.
  65. Bohužel mám technický problém a mapa se mi nezobrazuje. Při vjezdu z ulice "Armády" do ulice "K zahrádkám" ze severu je označena obytná zóna dopravní značkou. Značka je ihned za křižovatkou, je snadné ji přehlédnout. Někteří řidiči (zejména rozvážkové služby) se tváří, že neví, že obytná zóna má sníženou maximální rychlost. Proto navrhují toto omezení rychlosti při vjezdu namalovat také na zem na silnici a možná posunout dopravní značku trochu více na jih.
  66. Odbočení vlevo z ulice Pod Hranicí je občas o nervy.
  67. Nesmyslné cyklopruhy na Jeremiášce.
  68. lepší vyznačení pěší zóny v ulici K zahrádkám
  69. Změna předností v jízdě. Pro přednost zpráva není moc dobře vidět a vide aut jede od obchodu.
  70. Na ulici propojující Píškovu a Archeologickou často parkují auta, která porušují zákon a brání rozhledu (zákaz parkování 5 m od hranice křižovatky). Z Píškovy ulice se jinudy vyjet nedá, je jednosměrná.
  71. Bydlím v Píškově ulici a je tam velký problém s parkováním. V následující otázce jste mi neumožnili vyplnit tento problém, tak ho píšu zde. O co jde? Když přijdu k domu a potřebuju naložit/vyložit auto, není kde zastavit. Pouze daleko od vchodu do mého domu. Uvítal bych, kdyby se na trávníku u stanice Hůrka postavilo P+R parkoviště, protože kolem mého domu parkuje přes den spousta aut s SPZ Středočeského kraje. Řidiči mají blízko na Metro :-(
  72. křižovatka v ulici Jeremiášova, problém se značením na semaforech, vozidla v pruhu která stála na červenou se rozjíždí po rozsvícení zelené na odbočení do ulice Lýskova
  73. křižovatka Jeremiášova a Bessemerova, dost časté nehody
  74. Děravá ulice Armády.
  75. Cyklopruhy domalovávané dodatečně na stávající komunikace jsou obecně zlo, ale tady je to dotaženo až do absurdity. Na Jeremiášovo ulici ve směru na Nové Butovice před křižovatkou s Archeologickou najednou "vjede" cyklopruh do pravého jízdního pruhu pro auta takovým způsobem, že pruh auta se náhle zúží na cca 1,4m. Co by se dělo, kdyby v obou pruzích pro auta jela auta a do toho najednou v cyklopruhu vjel cyklista? Naštěstí cyklistu na Jeremiášce nikdo nikdy neviděl...
  76. Ulice Radlická v oblasti kolem stanice metra Jinonice je v obou směrech plná děr a výmolů a nutně potřebuje opravit.
  77. Stezky pro cyklisty na silnicích. Tady je to opravdu divočina.
  78. opět křižovatka u zastávky Šafránkova a komunikace Bucharova ve směru Nové Butovice v místě odbočování na Rozvadovskou spojku...úsek častých dopravních nehod
  79. Všechny komunikace směr centrum - Jeremiášova, Radlická......
  80. Nájezd na ulici Jeremiášova z ulice Pod Hranicí je často velmi riskantní. Automobily zde jezdí velmi rychle.
  81. Silnice je zde úzká a pokud jede větší auto, nevejdou se 2 auta protisměrně.
  82. Cyklistický pruh při odbočování do ulice Červeňanského
  83. Mnoho řidičů považuje ulici Archeologická za hlavní a při výjezdech z postranních ulic nerespektují přednost zprava. Možná by pomohlo dopravní značení.
  84. Křížení cyklostezky vedené Bucharovou ulicí s výjezdem z Rozvadovské spojky
  85. Riziková křižovatka
  86. Riziková křižovatka
  87. parkování celá Ohrada
  88. Velice nebezpečná křižovatka! Je zde spousta nehod, z parkoviště Lidlu vyjet vlevo směrem k OC Butovice je jako hrát Ruskou ruletu...
  89. Jeremiášova a Pod hranicí,
  90. Úzké nepřehledné cesty kvůli parkujícím autům
  91. Nesmyslné zúžení Jeremiášovy a přidání pruhu pro cyklysty vytváří nebezpečné situace na obou stranách, totéž Bucharova
  92. U metra člověk prostě musí dávat pozor
  93. Neprehledna zatavka
  94. Stalo by zde zavést semafor, kruhový objezd - je to opravdu rizikové misto
  95. Odbočovací pruh ze směru od N. Butovic na Velkou Ohradu je příliš krátký.
  96. Špatný průjezd díky zaparkovaným autům v jízdním pruhu
  97. Protože tam jsou furt nejaky opravy
  98. Chybí semafor
  99. Křížovatka Pod hranicí x Jeremiášova je peklo v každou denní hodinu. Od Butovic se jezdí i 100km/h, odbočit z ulice Pod Hranicí máte tedy strach že Vás někdo smete. Odbočění z Jeremiášové od Stodůlek do ulice Pod Hranicí je také adrenalin. Buď to risknete a doufáte že to stihnete, nedejbože že Vám nechcípne auto, nebo Vás nějaký blázen za Vámi vytroubí že nechce čekat. Chce to semafor, kruháč, nebo jiné řešení.
  100. Všechny križovatky kde jse dáva prednosť zprava(řidiči to pravidlo ignoruju-ulica Petržílková), križovatka Jeremiášova a ulica pod Hranicí
  101. Nepřehladná, překračování rychlosti na hlavní, 2 pruhy po hlavní (udělat světla, nebo ubrat pruhy a nahradit odbočovacími)
  102. Na konci mezinárodní dálnice dáváte v připojovacím pruhu přednost cyklistům najiždějícím navíc z levé stany v pravotočivé zatáčce. To vymyslel Ing. teoretik :-) .
  103. Sjezd z dvouproudové silnice zakončený STOPkou. Doporučuji omezit značkou "Průjezd zakázán".
  104. V současné době považuji za poddimenzovanou křižovatku a její řešení je neštastné. Ostruvky pro chodce jsou na jednu stranu skvělé, na druhou stranu v prostřed nejsou přes značky vidět děti a při průjezdu od západu na sever (od myčky k Lidlu) kdy dáváte všem přednost tento ostrůvek snižuje potenciál výjezdu. Jak se zintenzivěla doprava MHD na točnu v Tlumačovského (přes zastávku Nad Malou Ohradou) je situace ještě horší. Z pohledu bezpečnosti doporučuji změnit na ktižovatku řízenou semafory, z pohledu plynulosti na kruhový objezd.
  105. Na této křižovatce je hlavní ulice Jirousova (Weizlova) a auta vyjíždějící z parkoviště před obchodem Billa by měla dávat přednost. Bohužel, vzhledem k faktu, že ulice Jirousova je relativně nová, řada aut vyjíždějících z parkoviště Billa neočekává auta jedoucí zleva, nedívá se a nedává přednost. Tato skutečnost způsobila už řadu nepříjemných situací a potenciálně i nehod. Umístění značky STOP u výjezdu z parkoviště Billa, případně lepší označení značky "Vedlejší ulice" by zlepšilo bezpečnost projíždění touto křižovatkou.
  106. Chybejici semafor, problemove odboceni z ulice Pod Hranici ba Jeremiasovu smer Noce Butovice, tez smer od Stodulek odboceni do ulice Pod hranici
  107. Velký provoz mimo pražských rodičů ráno a večer.
  108. Prednosti zprava v Petrzilkove ulici. :( Nekdo Vam prednost da, jiny jede jak po hlavni. Kdyz nemusim tak tudy nejezdim :( Lepsi by bylo, kdyz by cela ulice byla oznacena jako hlavni.
  109. Řídící zapomínají na přednost z prava. Myslí si že tato ulice je hlavní.
  110. Jeremiášova-rychlost.
  111. Nevhodně řešená křižovatka. Hlavní směr z Radlic směr Stodůlky a naopak je řešen jen jedním odbocovacim pruhem. Nevhodně nastavený semafor na odbočení
  112. Nebezpečné připojení na hlavní silnici. Semafor nebo radar nic neřeší a zúžení také ne.
  113. Propadla kanalizace
  114. Překvapivě by bylo jednodušší označit ty bezpečná místa..
  115. neustále nevhodně zaparkovaná auta v zatáčce. Neznalost řidičů ohl. přednosti zprava. Chodci přecházející tento úsek mimo přechod...
  116. Viz minulá odpověď.
  117. křížení sjezdu z dálnice a cyklostezky - nepochopitelné!!!
  118. Křížení s cyklostezku.
  119. Vysoká rychlost aut přijíždějící z motola i přes 50tku.(informační radar nainstalovat?)
  120. poměrně nelogická úprava přednosti v jízdě. Ale uznávam, že k tomu může být důvod, který já neznám.
  121. Velice uzke na dva auta.
  122. Směr na Smíchovskou. Je tam asi přednost zprava pro auta vyjíždějí z areálu Jeremi, ale působí to dojmem, že se někdo připojuje z vedlejší cesty a že není třeba mu tedy dávat přednost.
  123. Časté nehody, špatně přehledné
  124. Auta jedoucí po Jeremiasova směr k Makru dost často mate sipka doleva, která je i vpravo na semaforu a rozjedou se na červenou. Tím zkrizi cestu autům jedoucim po Jeremiasova od Makra a odbocujicim doleva na rozvadovskou spojku. Bylo by bezpečnější tu šipku umožňující pouze odbočení doleva vyjmout z toho pravého semaforu a ponechat ji pouze na levé straně vozovky. Stává se to opravdu často, tak z 15-20% se vždy někdo rozjede.
  125. Odbočení vlevo z ulice Pod Hranicí je ve špičce skoro nemožné
  126. Obecně se na sídlišti moc nedodržuje přednost zprava
  127. parkování
  128. neosvětlený přechod pro chodce, rychle jedoucí vozidla
  129. frekventovaná neřízená křižovatka, řidiči jedou často více než 70 km/h
  130. Tato křižovatka má dost nešťastné řešení.
  131. Tato křižovatka by si opravdu zasloužila semafor.
  132. nebezpečné křížení s cyklostezkou - chtělo by to semafor i pro odbočení z Rozv. spojky vpravo
  133. snižte povolenou rychlost, provoz obtěžuje obyvatele bydlící v okolí silným hlukem
  134. dělejte něco s nesprávně parkujícími auty, hlavně auta parkující před přechody představují velké nebezpečí
  135. Lepší řešení křižovatky Pod Hranicí - Jeremiášova - časté dopravní nehody.
  136. Nebezpečná křižovatka, špatně osvětlené přechody, velký pohyb vozidel chodců mhd a cyklistů
  137. Vjezd do ulice Klementova z Jeremiášové ve všední dny - úzký vjezd, parkující auta v protisměru až do křižovatky
  138. Celá Jeremiášova ulice, kde je spousta semaforů, které na sebe "nenavazují", omezují plynulost provozu a zvyšují úroveň zamoření výfukovými plyny.
  139. Napojení Bessemerovy na Jeremiášovu je řízeno světelnou křižovatkou s čidlem, což funguje dobře. Nicméně vozidla přijíždějící po Jeremiášově ve velké rychlosti někdy nerespektují červenou a projíždějí, ačkoliv hrozí vyjetí vozidla z Bessemerovy na zelenou a srážka.
  140. - celá tato křižovatka je nebezpečná a jsou zde často nehody
  141. - tato zatáčka je díky parkujícím vozidlům velmi nepřehledná a průjezdná jen pro 1 auto
  142. - tento úsek je nepřehledný a vozidla se nemohou kvůli zaparkovaným autům míjet
  143. - nepřehlednost při výjezdu z Petržílkovy ulice - nedodržování přednosti zprava v ulici Petržílkova