Katastrofální stav páteřní cyklotrasy - mimo horská kola téměř neprůjezdné.
Chybí rozumně sjízdné propojení do Prokopského údolí (není nutný asfalt, ale alespoň něco nez kamenů / bláta)
Při pokračování rovně nutnost přejíždět mezi pruhy - nebezpečný úsek
Rozbitá cesta
Bylo by perfektní využít železniční most přes Jeremiášovu také pro chodce / cyklisty
cyklopruhy na Jeremiášově nejsou potřeba, stačilo by zlegalizovat pro kola chodník, který stejně není téměř používaný
Překonání ulice Jeremiášova ze sídliště do Prokopského údolí
Chybi cyklostezka mezi Jeremiasova a Novoveska.
Na cyklotrase ŘE-HL na území Prahy 13 jsou překonávání pozemních komunikací řešena tím, že se cyklostezka ukončí před přechodem a za ním opět obnoví. Je jich cca 10. Nová úprava změnou na smíšený "přechod / přejezd" by umožnila poměrně jednoduché řešení těchto přechodů tak, aby došlo k zlegalizování dnešního naprosto běžného přejíždění těchto přechodů pro chodce cyklisty a obecnému většímu respektu ke značení.
ostrý roh
Nepřehledný úsek
Nepřehledný úsek
Úzká frekventovaná silnice,chybí pruh pro cyklisty
Hlavní vede doprava a pokud chcete ject k metru Butovice je to nebezpečné
Vsechny prijezdy ke krizovatkam - auta neregistruji cyklopruh vpravo a najizdi na cyklisty.
chybí značení
Především Bucharova, výjezd z dálnice. A také přejezd Bucharovy na křižovatce s K Hájům. Semafory jsou moc rychlé a čtyřproudá ulice moc široká. Jednou jsem jel na kole právě z K Hájům na druhou stranu ještě na zelenou, ale uprostřed tam klapla zelená už pro auta, řidiči vědí, že to je na krátko a tak jen přibrzdí a pak hned jedou bez nutnosti rozjezdu, a tak byli rychle v křižovatce a začali na mě hned troubit za to, že mě málem semleli, když já ještě nedokončil přejezd.
Od návsi z Třebonic na jinocanskou spojku a opačným směrem do Jinočan
absence cyklotras či pruhů pro cyklisty
Indukční smyčka v křižovatce nedetekuje cyklistu a ten tak musí projíždět křižovatku na červenou.
Nepřehledná místa, kde se pohybuje vcelku dost cyklistů. Auta zde často jezdí nepřiměřenou rychlostí. Na této komunikaci by asi pomohl vyznačený pruh pro cyklisty.
Jeden příklad za všechny. Tengle cyklopruh na Jeremiášově je úplně mimo. Jezdím denně do práce na kole od jara do podzimu, do centra. Upřímně se ale cítím bezpečněji v dešti na křižovatce Národní a Spálený než v tomhle úseku. Koho napadlo, že budu chtít jet vedle dvou hustých proudů aut do kopce? Na něčem, co je takovou lokální minidálnicí? Vedle je téměř nepoužívaný chodník a široký pruh trávy...
Takové nepřímé riziko. V tomhle bodu končí cyklistický "dálnice" přes Centrální park. Ta samotná je hezkou spojkou směr centrum, nicméně tady končí a není nijak (značenou trasou) ani na jih směrem na Stodůlky, tak především dál na západ směrem na Zličín a Britskou čtvrť. Není to nic, o čem bych psal domů, lze to projet i tak, ale bylo by pěkné mít tam nějakou značenou spojku.
Z pohledu cyklisty je tohle tzv. fail. A velký. Krásné tři směry cyklostezek a musím slézt a přejít dvojitý přechod se semaforem tak, abych mohl využít 2 ze 3 směrů? Chápu, že teď tam toho nepůjde moc udělat, ale jestli si nějak představit práci projektanta na drogách, bude to tahle křižovatka.
Špatně vyřešené propojení pruhů. Aby cyklista přetnul pruh, který vyjíždí z Plzeňské dálnice. Nevím kdo to vymyslel, ale velmi špatně řešené. A to nemluvím o tom, že tudy pomalu žádný cyklista nepojede...
Lyskova, Jeremiášova, Sárská, je to a kudy se jezdí na Křivoklátské okruhy.
Nesmyslne cyklopruhy na Jeremiasove ulici
Nove upravena krizovatka Bucharova/Narozni
Součást dopravní silnice
součást dopravní silnice
součást dopravní silnice
cyklostezka křižující metro Stodůlky od západu
Na prijezdu ke krizovatce je v automobilovem provozu problem dostat se do stredniho nebo leveho pruhu pro prujezd rovne nebo odboceni vlevo. Spousta aut je tam rozjeta z predchazejici 70ky, a hlavne pokud maji zelenouu, tak ani moc nezpomaluji. Naopak cyklistovo zpomaleni je do kopce znatelne.
Na vyznacenem miste i jinde je husty pohyb chodcu,psu i cyklistu a je jen otazkou casu, kdy tam nekdo prejede na kole dite nebo psa!
Pri takove hustote pohybu na parkovych cestach by bylo zadouci oddelit cyklisty od chodcu. Navic kdyz lide se chovaji bezohledne!
Na vyznacenem miste i jinde je husty pohyb chodcu,psu i cyklistu a je jen otazkou casu, kdy tam nekdo prejede na kole dite nebo psa!
Pri takove hustote pohybu na parkovych cestach by bylo zadouci oddelit cyklisty od chodcu. Navic kdyz lide se chovaji bezohledne!
na cyklostezce je mnoho chodců a pejskařů, což je nebezpečné
chybí cyklostezka z Centrálního parku přes Hůrku na Nové Butovice a dále do Jinonic
na cestě ohrožují cyklisty auta, která by tu neměla co dělat
cesta je často blátivá - postavte cyklostezku od Vidoule přes Stodůlky sever až na Zličín
protáhněte cyklostezku až do Jinočan a veďte ji celou po jedné straně Poncarovy ulice (ne kousek vlevo, kousek vpravo)
propojte cyklostezkou Stodůlky a Řeporyje - je tam silný provoz a je to velmi nebezpečné pro cyklisty
Celou část cyklistické stezky přes centrální park, protože chodci vůbec nerespektují, že chodí po cyklostezce a neumějí chodit vpravo. Asi zanedbání výchova v mládí a její h zemi původu.
Neuznávám vyznačené trasy pro cyklisty na silnici. Jsou velmi nebezpečné.
Nebezpečné klesání- nutné vést kolo
Neohleduplnost řidičů aut
Křižovatka pod Kauflandem
Úsek od ul. K Sopce kolem Asuánu do Prokopského údolí - doposud vyšlapaná cestička v další části stezka upravená hrubým kamenem, nezpevněné a neudržována. Pro cyklisty i pěší, kteří trasu využívají hodně je tento úsek nebezpečný a po dešti těžko průjezdný a průchozí.
opět křižovatka u zastávky autobusu Šafránkova
Ulice Pod hranicí
Sjezd dolů od parku, hodil by se nájezd na chodník od silnice
Upravit stezku podel silnici...dat novy asfalt, pripadne ji podunout vice od silnice
Ulice Bucharova pro cyklisty, zejména u křížení s nájezdem z Rozvadovské spojky
Zanedbaný chodník, s pouličními lampami vprostřed chodníku, se střepy a odpadky, v létě s plevelem ve spárách vysokým po kolena je značen jako cyklostezka ale kvalitou naprosto nevyhovující a dál se o něj nikdo nestará. Cyklisté pak jezdí po silnici, protože je lépe udržovaná a tím se vystavují nebezpečí (je tam rychlost omezena na 70 km/h).
Přípojka z centrálního parku k Asuánu. Špatný povrch, kolize s chodci, střepy pod mostem.
Zajistit bezpečný průjezd Tesco - metro Zličín - sídliště Zličin
mezi Rozvadovskou spojkou a Plzeňskou je velmi nebezpečné jet na kole - žádné cyklopruhy, a tisíce rychle jedoucích aut.
Kříźení cyklostezky a sjezdu z rychlostní silnice nechápu jako řidič ani jako cyklista.Stezku se bojím použít pro jízdě na kole s dětmi.Jako řidič auta jsem při prvním průjezdu naprosto nechápal ....
tam bych po silnici na kole nikdy nejela, radši kolo vedu po chodníku
Končí zde cyklostezka, ale není jak se bezpečně dostat do Prokopského údolí.
Úsek mezi ul. Nárožní a Vidoulí / kolem Pekárny / je pro cyklisty velmi nebezpečný.
Ulice Narozni
Z cyklochodnika rovnou do silnice.
Celá Jeremiášova ulice, kde je jen pár možností přejezdu na kole,
na tomto místě není vidět kvůli zatáčce a plotu "za roh". Byl jsem svědkem nebezpečných situací, kdy se protijedoucí cyklisti málem srazili. Stačilo by na zemi vyznačit cyklistické pruhy a varování.
Přípojka Britské Čtvrti k ulici Poncarova a na Zličín.
dostat se ze stodulek na zlicin neni nic prijemneho pro cyklisty, radeji jezdim po chodniku a zas tim ja ohrozuji chodce
nefunkční detekce cyklisty při odbočování vlevo do Pekařské, tzn. cyklista musí projíždět křižovatku na červenou
nefunkční detekce cyklisty při odbočování vlevo ke Zličínu, tzn. cyklista musí projíždět křižovatku na červenou
Jeremiášova od Billy až po řepy. To samé od Lužin k Butovicím.
Podchod pod Jeremiášovou ulicí před Siemensem. Cyklisté běžně projíždějí ve velké rychlosti (od Siemensu vede chodník z kopce) a hrozí srážka s chodci procházejícími podchodem (děti, maminky s kočárky apod.). Podchod je poměrně tmavý a hrozí tam nehody.